زمان جاری : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 10:52 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 432
نویسنده پیام
p2545 آفلاین


ارسال‌ها : 3
عضویت: 27 /10 /1393
محل زندگی: تهران


سئو
سئوچیست؟
SEO یا سئو به معنیبهینه سازی سایت در موتور های جستجو (Search Engine Optimization) و امروزه یکی از مراحل مهم و پر اهمیت درطراحی وب سایت می باشد .

بهینه سازی سایت :
شما کار طراحی سایترا به اتمام رسانیده اید ولی هنوز به آن اندازه ای که انتظار دارید بازدید کننده ندارید . مشکل اینجاست که شما هنوز روی یکی از راه های خیلی مهم و مفید افزایش بازدید طراحی وب سایت کار نکرده اید . یعنی بهینه سازی موتور های جستجو یا همان سئو سایت

امضای کاربر : طراحی وب سایت,سئوسازی وب سایت
یکشنبه 28 دی 1393 - 09:51
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
p2545 آفلاین



ارسال‌ها : 3
عضویت: 27 /10 /1393
محل زندگی: تهران


پاسخ : 1 RE سئو
SEO و بهینه سازی سایت عملیاتی است که نونگار می تواند برای بهبود دید یک وب سایت یا فقط یک صفحه ی وب در صفحه نتایج موتور های جستجو انجام دهد، که می‌تواند طبیعی و یا حتی الگوریتمی باشد. این روش از مفید ترین روش‌های بازاریابی موتور جستجو است. به طورکلی در
،وب سایت هایی که دارای بیشترین تکرار در صفحه ی نتایج موتور های جستجو باشند، بازدیدکننده ی بیشتری به دست می‌آورند. که ما از طریق بهینه سازی شما را به این هدف می رسانیم. برای وب مسترهای فارسی زبان یکی از عوامل مهم به دست آوردن کاربران جدید از موتور های جستجو و به خصوص گوگل می باشد چون بیشتر استفاده کاربران ایرانی از گوگل می باشد.
انواع سئو
در طراحی سایت حرفه ای و بین طراحان سایت حرفه ای و زبده استاندارد سئو به دو دسته تقسیم می شود:
به استاندارد سازی محتوای سایت گفته می شود، هر محتوایی از جمله متون سایت، عکس ها: On Page SEO و لینک های درون متن باعث افزایش ترافیک ورودی سایت شده و بهبود بهینه سازی سایت وبر یک نکته تاکید دارد: دریافت لینک از سایت : Off Page SEO های دیگر!

تاریخچه ی سئو
علم سئو در اواسط دهه 1990 توسط وب مسترها و مدیران سایتهای بزرگ پس از
شروع شد. در ابتدا همه وب مسترها می بایستی تمام صفحات خود را ثبت می کردند تا صفحات آنها در نتایج جستجو به نمایش گذاشته می شد. اما امروزه با رشد الگوریتم های بهینه سازی سایت بهینه سازی سایت اینترنت ،طراحی وب سایت و طراحی پرتال بسیار حرفه ای تر شده است.

امضای کاربر : طراحی وب سایت,سئوسازی وب سایت
سه شنبه 30 دی 1393 - 16:55
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | سئو | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS